czwartek, 10 stycznia 2013

Witam, witam.
Grubo przed czasem, wiem, ale dzisiaj to nie nowy rozdział. (Wiem, ubolewacie niezmiernie :D)
Jednak dzisiaj zostałam nominowana do Liebster Awards, za co Angusie okropnie dziękuję.
Sama niestety nie mogę wziąć całkowicie udziału z powodu zbyt małej (taa, nieźle powiedziane) liczby blogów, które mogłabym nominować. Zamieszczę tu jednak zasady i odpowiem na pytania zadane mi przez Angusę.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytanie Angusy:


1.Czy jest jakiś konkretny kraj, który chciałabyś zwiedzić?
Francja, konkretniej Paryż. Po przeczytaniu x czasu temu Kodu Leonarda Da Vinci, marzę, żeby zobaczyć Luwr.

2. Czy jest jakiś rodzaj tańca, którego chciałabyś się koniecznie nauczyć?
Koniecznie może nie, ale chciałabym umieć tańczyć walca bez deptania stóp partnerowi :D

3. Jaki jest twój ulubiony cytat?
Nie lubię ograniczać się do liczby pojedynczej, jest wiele cytatów, które lubię, które mnie mobilizują i inspirują.

4. Jaką kuchnię lubisz najbardziej?
Trudne pytanie. Nie mam wysokich wymagań jeśli chodzi o jedzenie, ani szczególnych upodobań. Może powiem tak: Ostatnio pokochałam kuchnię "Krakowską" :P

5. Jakie słowo w języku polskim podoba ci się najbardziej?
Jak napiszę "Kurwa" to nie będę oryginalna, co nie? :D
to niech będzie "Przyjaciel" jest takie ciepłe...

6. Ulubiony gatunek literatury?
Jestem nieuleczalną romantyczką, więc romans.

7. Czy wzięłabyś udział w teleturnieju "moment prawdy"?
Generalnie jestem szczerą osobą, więc raczej tak.


8. Czy zdarza ci się "dwa razy skoczyć do tej samej rzeki"?
Jezu, notorycznie.


9. Skąd przyszedł pomysł na bloga?
Kiedyś miałam wiele blogów, ale nie mogła ich ogarnąc czasowo, w efekcie żadnego nie doprowadziłam do końca. Dramione jest moją ostatnią szansą. Jeśli się uda, będę pisać dalej :)

10. Wschód czy zachód słońca? Co jest według ciebie piękniejsze?
Zdecydowanie wschód - tylko wtedy niebo jest zielone, czerwone, białe, niebieskie, różowe i pomarańćzowe jednocześnie. No i zwiastuje nowy dzien, który zawsze jest szansą na zamiany na lepsze.

11. Gdybyś została prezydentem, to co byś zmieniła w naszym kraju?
Jakbym została prezydentem, to zapewne byłaby to "Wina Tuska". 
:D











4 komentarze:

  1. Hahaha uśmiałam się nieźle. Nie mogłam z tego ostatniego xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym zwiedzić Paryż;). A co do pytania 8 - mam tak samo, niestety ;D.
    Weny życzę i zapraszam do siebie;).
    http://goodnightkiss-blox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje, zostałaś nominowana do Liebster Award xd
    informacje: http://my-crazy-twisted-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do Liebster Awards więcej na http://niebo-spotkalo-pieklo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń