niedziela, 28 kwietnia 2013

NOTKA INFORMACYJNA

Witam wszystkich. :)
Ponieważ pojawiło się wiele zapytań odnośnie następnego rozdziału, a także pierwszych wpisów, postanowiłam napisać ten post, aby nie produkować się pod każdym komentarzem z osobna.
A więc.
Kolejny rozdział pojawi się niestety dopiero po maturach, ponieważ wcześniej nie dam rady. Matematyka się sama nie zda, a prezentacja nie napisze.
A teraz odnośnie pierwszych rozdziałów.
Nie wszyscy wiecie, ale bloga przenosiłam z Onetu, ponieważ serwis wariował, i jak tylko wchodziłam w bloga dostawałam torsji na myśl ile razy mnie wywali ze strony, albo notka się nie doda lub nie zapisze, więc po prostu wklejałam z telefonu wpisy i tyle.
Kiedy się przeniosłam nie miałam czasu żeby to wszystko naprawiać, żeby to jakoś wyglądało i żeby czytało sie miło i przyjemnie.
byłabym cholernie wdzięczna gdybyście co chwilę mi o tym nie przypominali, ponieważ jestem tego świadoma i pewnie gdybym miała tyle czasu, żeby wpisy poprawić, zrobiłabym to. Wiecie jednak, że ledwo mam chwilę dodać rozdział aktualny, a co dopiero grzebać w archiwum i poprawiać stare rozdziały. Po prostu proszę o zrozumienie.

To tyle : )
Wszystkie pytania zadawajcie w komentarzach, jeżeli jeszcze coś was niepokoi lub ciekawi :)

Pozdrawiam Kochani! <3

5 komentarzy:

  1. Nie wiem kiedy kończą się matury : C Powiesz? xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko jestem pewna, że kiedyś to poprawisz :) Czekam na twój powrót.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Award. :) U mnie informacje. :D
    www.dramione-piekna-zakazana-milosc.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na maturach, trzymam ksiuki i wyczekuję nowego rozdziału ;)


    http://greasley-team.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś/eś nominowana/y do Liebster Blog Awards! Bardzo Ci gratuluję! Więcej informacji na: http://popwiadaniadhl.blogspot.com/2013/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń